Tuesday 24 September 2013

Tadaa....

Assalamualaikum.... Da lame giler2 rsnyer tk menghabiskan ms mencoret dlm blog nie. If xclap last update thn 2012,so now 2013...fuh!!mmg lame la sgt kn.so, sepnjg aku dk senyap2 tu da pelbagai perkara berlaku..huhu..later aku akn citer one by one apa yang brlaku.n yg penting aku blum tukar lg status ya..still single n available..ehhh22,knp ttba nk mention psl tu sbb xada org tny pun kn.tp apa salahnyer if nk bg tahu jer,kowt2 lps nie akn tukar status kn..aduii!!berangan btol ko ain..bljr pun x hbs lg,nnti xpsl2 kena dgr cramah drpd ma kn Mcm mn bleh terdetik nk back to mengadap blog nie smula??haha..nie sbbnyer da rs bored sgt2 kt umah sewa nie,so bila pkir2 blik nk bt apa aku trpikir kn blog...stat smlm aku mengedit skit2 blog nie.tp bt skadar yg trmampu ler.nk bt cntik2 mcm blog org lain msih xmampu...dk merangkak lg,biasa la aku kn bdak bru bljr...n bak kata pepatah,sikit2 lame2 jd la bkit..huhu
SUKA ENTRY NIE? TINGGAL KOMEN KEH! :)

No comments:

Post a Comment